W szeroko pojętej świadomości społecznej human-centered design (HCD ) to zbiór zasad, którymi kierują się zespoły z branży IT. Nic bardziej mylnego. HCD to koncepcyjne podejście do rozwiązywania problemów skoncentrowane na odbiorcy. Nie tylko na użytkowniku aplikacji czy software’u, ale i materiałów edukacyjnych czy na uczestniku szkolenia lub coachingu.
Po co Ci to? Świadome wdrożenie HCD w procesie szkoleniowym usprawnia i ulepsza interakcje m.in. na poziomach:
A zatem dokładnie tam, gdzie istnieje wzmożone ryzyko wystąpienia błędów powodowanych przez działania ludzkie. Z drugiej strony HCD bierze pod uwagę predyspozycje i potrzeby użytkownika, tym samym wspierając (neuro)różnorodność.
Weź udział w sesji i przekonaj się, że HCD jest dla wszystkich, którzy cenią sobie partnerską relację w komunikacji za pośrednictwem nowych technologii. Weź swój laptop, tablet lub telefon — przydadzą się do wykonania ćwiczeń.